Helpdesk Support

Helpdesk support waar u op kan rekenen: 24/7

U kan in geval van problemen altijd op ons rekenen want onze helpdesk is elke werkdag van 9 uur tot 17.30 uur telefonisch of via e-mail te bereiken voor het melden van problemen en technische storingen.

Ook tijdens het weekend en ’s avonds is er een wachtdienst beschikbaar voor het oplossen van dringende problemen. Ongeacht de aard of het tijdstip van uw probleem, zoeken wij zo snel mogelijk naar een oplossing. Kijk daarvoor naar onze budgetvriendelijke maintenance contracten.

Maintenance contracten

Kies uit een van onze vier onderhoudscontract-formules om mogelijke problemen snel en kostenefficiënt op te lossen:

  • 5/7 next business day
  • 5/7 in 4 uur
  • 7/7 in 4 uur
  • 7/7 24/24 uur

Vermijd onderbrekingen, nodeloze kosten en vooral veel frustraties…

Dit dankzij de onderhoudscontracten van 802 Networks. Onze helpdesk support is even solide als onze installaties.

Wil u van échte service genieten?

Contacteer ons
Contact
Contact
Contact